2011. november 2., szerda

Első karácsonyi projekt


Új kis csoportunk első közös
varrásásra terveztem, ezt az asztali futót.Az volt az elképzelésem,hogy mivel csoport munka legyen benne mindenki keze munkája.A lányok azt a feladatot kapták,hogy vágjanak le 1.5'' -es csíkokat különböző karácsonyi anyagokból,aztán bedobtuk a közösbe és mindenki kedvére válogatott.
A fenyőfákat Marcsi Accuquilt sablonjával vágtuk ki.
Én meg elkészítettem hozzá az applikációt a hímzésminta tervezővel.Már a hópihe is készen van csak legyen mire applikálni.Egyből beleszerettünk mindannyian.


Nagyon gyorsan sikerült felapplikálni a fenyőfákat.
Aztán jött a neheze.Elkezdtem tűzni.Amit nagyon szeretek.Ráadásul nem is választottam bonyolult mintát.De ötször bontottam,négyszer cseréltem tűt,egyet el is törtem.Cérnát cseréltem ,alsó szálat cseréltem stb.
Szóval végigszenvedtem a dolgot.Azért elkészült és most már örülök neki.Remélem a lányok is elkészítik hamarosan.

Nincsenek megjegyzések: