2012. február 23., csütörtök

BOM2012 Január

Kicsit megkésve,de annál nagyobb örömmel készítettem el a http://www.thequiltshow.com/ -on az idei BOM első blokkját.Kis csoportunk minden tagja más-más színkombinációt készít.Ez az én variációm.Már dolgozom a februári adagon is ,nemsokára az is elkészül.
Bajban voltam az anyagok kiválasztásával,mert a kész munka kb.220X220-as lesz és rengeteg anyag kell hozzá.Mi van ,ha elfogy valamelyik és nem tudok utánrendelni,ha megrendelem mind és mégse tetszik...Így aztán maradtam a saját festésnél és vettem hozzá csak feketét.Ha elfogy majd festek még hozzá.

3 megjegyzés:

Forgi írta...

Ez nagyon ütős lett.Nem is tudom mással elképzelni,mint festett anyag.

Ibolya írta...

Valóban nagyon szép.

Ági írta...

Ó, már másodszor látogatlak meg emiatt a blokk miatt. Mikor megláttam egyből felhívtam Marsit, hogy "ugye mi is akarunk ilyet?" Hát persze a kapzsiság :-))
Nagyon szép a Tied!!! A mienk majd talán jövőre készül el.
Ági