2010. december 21., kedd

Lone Star

Végre sikerült venni egy kártyaolvasót ( Zsuzsa köszi az ötletet),úgyhogy mutatom a képet is.
A csillag még a budapesti találkozásunkkor készült,a többi itthon.Lehet ,hogy a színeket nem adja vissza tökéletesen.
A technikáról röviden:ez egy "gyorstechnika",ha lehet ezt mondani.Ragasztós vetexre készül.Viszonylag pontosan lehet vele dolgozni.Na azért én megszenvedtem a közepével,most se tökéletes,de azért elfogadható.
A tűzése viszont nagyon élvezetes volt.Ja és a Janomeval tűztem. Több napig eltartott,mire végeztem.Lehet ,hogy a hátát is le kellett volna fotózni,mert így nem látszik ,ami a csillagra került.

3 megjegyzés:

martimez írta...

gyönyörű!

Ági írta...

Én láttam félkészen, és nem is gondoltam volna, hogy ilyen csodát készítesz belőle! Gyönyörű!!!!
Ági

Zsuzsa írta...

Igen , le kellett volna! De még pótolhatod...:o)))